Klíčem je důsledně dodržet všechny zmíněné body:
- Sestavit správnou strategii
- Vytvořit kreativy a nastavit reklamu
- Web poskládat tak, aby konvertoval
- Analyzovat prodejní úspěšnost
- Dlouhodobě funnel udržovat a vyvíjet.
Zní to jednoduše, ale i přes to to řada agentur nedokáže.
Že funnely fungují, jsme vám ukázali na příkladu Performansion, který získal za krátkých 5 měsíců přes 620 leadů v potenciální hodnotě 50 milionů korun, a u kterého se neustále snažíme překonávat statistiky předchozích měsíců.
Bezpochyby náš systém tvoří jen zlomek precizní a profesionální práce Petra a jeho Performansion týmu, kteří nechávají své srdce nejen v exotických vozech.
Teď už to ale není o nás.
Ani o Performansion.
Ti už svůj krok udělali.
Teď už je to pouze na vás.