Kariéra
Chci schůzku
Naše kurzy
Milionové dosahy a jedničkou mezi očními klinikami díky edukaci na sociálních sítích
Když jsme s Oční klinikou Horní Počernice před rokem začali spolupracovat, její účet na Facebooku měl okolo 7 tisíc sledujících a na Instagramu pouze 130.

Věděli jsme, že abychom dosáhli výsledků, musíme zvolit správný přístup a nastavit (a dodržovat) jasnou strategii.
Co se nám za 12 měsíců spolupráce povedlo?
Získali jsme 40 tisíc sledujících napříč platformami
Vybudovali jsme největší komunitu fanoušků v oboru
Obsah kliniky dnes zasahuje miliony lidí měsíčně
Klinika je vnímaná jako online odborník v oční medicíně
 A hlavně, Oční klinika Horní Počernice se stala jedním z nejsledovanějších profilů očních klinik v Praze. 
Výchozí bod naší spolupráce
Když jsme v červenci 2024 začínali, sociální sítě kliniky prakticky neexistovaly. Klinika se opírala hlavně o PPC, offline reklamu a inzerci v médiích. Sociální sítě přitom zůstávaly nevyužitým kanálem. 

S klientem jsme si dali jasný cíl:
posílit značku na sítích díky aktivní komunikaci
podpořit její klíčovou službu – laserovou operaci očí
Poznat důkladně klienta je klíč!
Abychom mohli připravit vhodnou strategii komunikace, museli jsme nejdříve poznat klienta a specifika jeho oboru. A také cílovou skupinu – oční klinika se stará o širokou skupinu pacientů - od dětí (na specializované oční ambulanci) až po seniory. 
Oční klinika Horní Počernice patří mezi nejlépe vybavené oční kliniky v Česku. Měsíčně ošetří až 7 000 pacientů a poskytuje široké spektrum refrakčních a chirurgických výkonů – od laserových operací až po plastické oční zákroky.
Strategii jsme postavili na 4 krocích
Výrazně jsme upravili původní vizuální styl značky. Trochu sterilní nemocniční komunikaci jsme nahradili novým svěžím, hravým a barevným vizuálem. Klinika se tak okamžitě odlišila od konkurence a otevřela se
i mladšímu publiku. 
Nová vizuální identita jako základ komunikace
V prvních týdnech jsme záměrně otestovali 2 směry – trendová reels a edukativní videa. Trendy nám pomohly rychle oslovit nové uživatele a zabezpečit vizibilitu, ale ukázalo se, že dlouhodobé výsledky doručí hlavně hlubší obsah.

Právě edukativní videa s odborníky kliniky se stala základem celé strategie. Témata jako genetika barvy očí, vysvětlení častých mýtů nebo praktické rady z ordinace dokázala nejen přitáhnout pozornost, ale především lidi na profilu udržet, vybudovat komunitu a získat si její důvěru, která je klíčová při rozhodování o zákrocích. 
Obsah profilů jsme postavili na edukaci
Do komunikace jsme zapojili odborníky přímo z kliniky. Když o operacích a problematice mluví lékař, bariéry mizí a důvěra roste. Důležitý je ale lidský jazyk, kterému rozumí i neodborná veřejnost. 
Důvěra a autenticita díky zapojení lékařů
Analyzovali jsme, které formáty fungují nejlépe, a nebáli se vracet do hry osvědčená videa. I zrecyklované Reels dokázaly přinést stovky nových sledujících denně. A data nám potvrdila, že publikum reaguje nejlépe na krátká edukativní videa a jasným hookem. 
Systematické testování formátů a témat
A jak se naše strategie osvědčila?
Už po dvanácti měsících jsme získali:
Konzistentní růst sledujících
Na Facebooku ze 7 000 na
23 000 sledujících
Na Instagramu ze 130 na
17 500 sledujících
Milionové dosahy
Náš nejúspěšnější trendový příspěvek “Nakresli srdíčko” získal na Instagramu a Facebooku dohromady téměř 6 milionů zhlédnutí!
Reel „Reklamace laserové operace“ vidělo na obou sítích přes 3,5 milionů uživatelů.
Post „4 zajímavosti o modrých očích“ zasáhl jen na Facebooku přes milion sledujících.
Naše edukativní videa mají přes 500 000+ zhlédnutí.
Zásah všech věkových kategorií
Profil na Instagramu oslovuje především mladší publikum (od 25 let), které edukuje a inspiruje.

Na Facebooku komunikujeme se starší cílovou skupinou (40+), kteří se stávají přímými zájemci o služby kliniky.
A jako bonus jsme získali důvěru klienta a pokračující dlouhodobou spolupráci.
Approved by client
Důvěra klienta jako základ dlouhodobé spolupráce. Úspěch na sociálních sítích pro nás nebyl jen o číslech. Klíčové bylo, že si klinika ověřila náš přístup a začala nám důvěřovat. Díky výsledkům, které jsme společně dosáhli, nám svěřila i správu dalšího profilu a rozhodla se naši novou vizuální identitu sjednotit napříč všemi kanály
– od sociálních sítí až po PPC komunikaci. 

To je pro nás důležité potvrzení, že se ze „správy sociálních sítí“ stalo skutečné partnerství, které má přímý vliv na celkovou komunikaci značky. 
“Se spoluprací se Socialmind jsme opravdu spokojeni. Oceňuji hlavně profesionalitu, rychlou komunikaci a to, že výsledky odpovídají naším cílům. Příjemně mě překvapilo, jak se tým dokáže vžit do naší značky a přicházet s nápady, které nás samotné často ani nenapadly. Pokud někdo hledá spolehlivého partnera pro marketing a sociální sítě, Socialmind bych bez váhaní doporučil.”
– Jakub Láska, Marketing Manager
Také chcete vybudovat profil se zásahem milionů lidí a důvěrou sledujících?
Ozvěte se nám ještě dnes.
Klikněte na tlačítko a objednejte se na marketingovou konzultaci s našim expertem.
Pouze 5 míst týdně
Získat svou bezplatnou konzultaci
4.8/5
Pojďme
zjistit,
jestli
se
k sobě
hodíme.