Budování značky (ne)jenom na sociálních sítích.

G21 Vitality

Budování značky (ne)jenom na sociálních sítích.

G21 Vitality

Vybudovat komunitu fanoušků kolem značky G21 Vitality a přilákat nové zákazníky v cílovém segmentu.

Úkol

Řešení

Během roční spolupráce jsme pro klienta připravili sérii komunikačních kampaní v on-line, které zvýšili objem objednávek a rozpoznatelnost značky.

Probudili jsme profil k životu

Na začátku spolupráce jsme se s klientem domluvili na rozsáhlé kampani na sociálních sítích, která propojila fanoušky zdravého životního stylu na jednom místě.

Rozšiřujeme se na Slovensko

Pro klienta jsme vytvořili tříměsíční influencer kampaň, která cílila na slovenský trh. Kampaň výrazně navýšila prodeje a získala pro klienta nového ambassadora značky, inluencerku andy.stech.

Konverzní video formáty

Říká se, že video je v současné době nejkonverznějším reklamním formátem. Naše produkce vytvořila balíček propagačních videí, která se objevila doslova všude.

Maďarsko!

Byla by škoda se tak kvalitním obsahem nepochlubit i v zahraničí. Úspěšné příspěvky jsme proto přeložili do dalších jazykových mutací, například do maďarštiny.

Reels Armageddon

Nový Reels formát na Instagramu přinesl řadu nových možností pro propagaci značky. Kromě obrovského organického zásahu jsme videa také využili v placených kanálech.

Výkonnostní marketing

Převzali jsme pod sebe kanál Facebook Ads, který dříve klient spravoval sám. V zásobě jsme měli řadu video kreativ, které jsme testovali proti sobě za cílem akvizice nových zákazníků.

Launch nové produktové řady

Se známým šéfkuchařem Khanh Ta jsme pro G21 Vitality natočili rozsáhlou videokampaň, která podpořila launch nového sous-vide vařiče.

Komunikace s fanoušky

Součastí kampaně byl taky sběr zpětné vazby od zákazníků, kteří profil navštěvovali. Díky ní jsme byli schopni vytvářet stále lepší obsah a budovat silný vztah s cílovou skupinou.

Výsledky spolupráce

Spolupráce s G21 Vitality je ukázkou toho, jak by měla fungovat digitální agentura s klientem. Během necelého roku jsme dokázali zvýšit tržby a zisk klientovi na několikanásobek, nemluvě o hodnotě značky. Věřím, že příští rok to opět posuneme o několik levelů výš.

Tereza Kultová, Account manager

+6519

sledujících na Instagramu

původním cílem bylo 900 sledujících

14 %

PNO u výkonnostních kampaní

původním cílem bylo 900 tis.

403 %

zvýšení míry zapojení uživatelů

z původních 30 na 121 reakcí

214 %

návratnost investicí do marketingu

Pojďme zjistit, jestli se k sobě hodíme.
Objednejte se na schůzku s naším projekťákem a zjistěte, co pro vás můžeme udělat.
Made by Designmind